20 Temmuz 2009 Pazartesi

Karşıyım (Devam edecekkkk.....

Müşterisini kazıklayıp, kötü ürünü satan tezgahtarı övenlere,
İşinde evinde beyefendi olup, trafiğe çıkınca yol vermemeyi marifet sayanlara,
Avrupa’da rezil olup, yurtiçinde kazanılan bir maçtan sonra formasını giyip aklınca hava atanlara,
Oğlunu haydut diye sevip, haydutluğu övenlere , küfür öğretenlere, bir de minik yaşta direksiyona oturtanlara,
Zamparlığı marifet sayanlara da, ayıplayanlara da,
İyilik yapmamak için bir sürü bahane bulup, yardım isteyenlere elini cebine atmayanlara,
Her türlü hayvana ama özellikle köpeklere iyi davranmayanlara,
Benim kocam asla yapmaz diyenlere,
Doğru dürüst tanımadan, birisi ile tanışıp bir ülke halkı için yorum yapanlara,
Kuranı okumadan bir şeyler uyduranlara, bu saçma bilgilere karşı çıkıp tartışanlara da,
Çok içki içip saçmayalana da, çok sigara içip kendine de çevresine de zarar verene,
Ülkemi sevmeyip, tanımayıp, öğrenmeyip , yurtdışı yaşam hayranlarına,
1-2 yaşındaki çocuğuna kapsamlı bir doğum günü partisi verip, onun eğlendiğini sananlara,
Araştırmadan, bilmeden, "Türkiye'de ilk ben yaptım" diyenlere,
Çocuğuna sadece farklı olsun diye abidik gubidik isim koyanlara ,
Bir hastalık hakkında kulak dolgunluğu kadar bilgisi olup da nasihat verenlere,
İki kelimeyi biraraya getirmekten aciz olup, bir de oturup kitap yazanlara,
Çağırdığın zaman davetini beğenmeyip, sonra işsiz kalınca "bana iş var mı sizin şirkette" diyenlere,
Yıllardır bir baltaya sap olamamış, bana kndi işimi öğretmeye kalkanlara,
Son derece modern Atatürk Havalimanımızın gümrük kapısındaki kuyruklardan , sanki dünyayı gezmiş de iyilerini görmüş gibi şikayet edenlere,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder